1: 3698 Days (🇬🇧🇩🇪)

🇬🇧 Dear Reader,

Feeling at home is one of the most beautiful feelings one can have. The security of four walls and, and, and... are nothing that can easily be replaced. But what happens when you become conscious and those four walls are actually a cage? 
So it began on 03 October 2010 for me.
3698 days

October 03, 2010 - November 17, 2020 As I write this, I'm still married but happily estranged from my (soon-to-be-but-not-soon-enough) husband 🤮. 

The saying:
 "I wish I had started sooner dances dangerously on my tongue.

Let it twerk!!!



🇩🇪 Liebe Leserin, lieber Leser,

zu Hause ist es am schönsten. Die Sicherheit von vier Wänden und, und, und... sind für mich durch nichts zu ersetzen. Doch was passiert, wenn man sich bewusst wird, dass diese vier Wände eigentlich ein Käfig sind? 

So begann es am 03. Oktober 2010 für mich.
3.698 Tage

03. Oktober 2010 - 17. November 2020 Während ich dies schreibe, bin ich immer noch verheiratet, aber glücklich entfremdet von meinem (bald-aber-nicht-sofort-genug) Mann 🤮. 

Der Spruch: "Ich wünschte, ich hätte früher angefangen" tanzt mir gefährlich auf der Zunge.

Let it twerk!!!

Post a Comment

Instagram

Pulchrior Evenit. Theme by STS.